niedziela, 6 grudnia 2015

Fartuch kuchenny

fartuch bawełniany

jak uszyć fartuch
Duża część pań w ogóle nie używa fartuchów kuchennych. Są jednak i takie, które zakładają je często albo od czasu do czasu. Generalnie fartuch kuchenny bawełniany przydaje się wtedy gdy gotujemy będąc w stroju wyjściowym na przykład kończymy coś przed przybyciem gości albo gotujemy nie w swoim domu np. u rodziców. Postanowiłam uszyć fartuch kuchenny bawełniany dla siebie bo te ze sklepów są zwykle krótkie i dość wąskie przez co nie osłaniają całej odzieży. Ku mojemu zdziwieniu uszycie takiego fartucha kuchennego bawełnianego zajęło bardzo dużo czasu (więcej niż pół soboty:). Myślę jednak, że zawsze warto uszyć sobie coś dopasowanego do swoich potrzeb. Ten fartuch kuchenny bawełniany jest z fioletowej bawełny a lamówki i dodatki wykonałam z cienkiej bawełny w pastelową kratkę.
Do kompletu powstała także fioletowa podkładka pikowana z kwiatkiem oczywiście wykonana z bawełny.
fioletowa podkładka z kwiatkiem

1 komentarz:

  1. Ja też jak sięgam pamięcią( a mam dokąd sięgać)zawsze gotowałam w fartuszku i szyłam je sama, ale to chyba rodzinne. Twój fartuszek bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...